EURO 2016 HABERLERİ

Kelime Ara

Tarihe göre ara

Euro 2016, Fenerbahçe'nin kasasını doldurdu
Euro 2016, Fenerbahçe'nin kasasını doldurdu

UEFA, Euro 2016'da yer alan futbolcuların takımlarına verdiği ücretleri açıklarken, Türkiye'den Fenerbahçe 1 milyon 516 bin 541 Euro ile en çok ücret alan takım oldu.

2.02.2017 16:21:33

Bursaspor'dan Dzsudzsak açıklaması
Bursaspor'dan Dzsudzsak açıklaması

Bursaspor Kulübü, Macar oyuncu Dzsudzsak'ın 3 milyon Euro karşılığında Al Wahda kulübüne transfer olduğunu duyurdu.

11.08.2016 15:12:00

Cristiano Ronaldo yine gönülleri fethetti!
Cristiano Ronaldo yine gönülleri fethetti!

Portekiz Milli Takımı'nın yıldız oyuncusu Cristiano Ronaldo, EURO 2016'da kazandığı primi kanserli çocukların tedavisi için bağışladı.

13.07.2016 15:48:00

İşte EURO 2016'nın en iyi 11'i
İşte EURO 2016'nın en iyi 11'i

EURO 2016'nın en iyi 11'i UEFA tarafından açıklandı.

11.07.2016 17:32:00

Turnuvanın yıldızı Griezmann oldu
Turnuvanın yıldızı Griezmann oldu

Dün akşam finali oynanan ve Avrupa Şampiyonu Portekiz olan EURO 2016'da en iyi oyuncu Fransa'nın yıldız oyuncusu Antoine Griezmann seçildi.

11.07.2016 16:53:00

Selçuk Dereli Fenerbahçelileri kızdırdı
Selçuk Dereli Fenerbahçelileri kızdırdı

Portekiz'in kupa seremonisi sırasında eski hakem Selçuk Dereli'nin attığı tweet Fenerbahçelileri kızdırdı.

11.07.2016 12:32:00

Beşiktaş futbolcusunu ve Portekiz'i tebrik etti
Beşiktaş futbolcusunu ve Portekiz'i tebrik etti

Beşiktaş, dün akşam EURO 2016 Final müsabakasında karşılaşan Portekiz-Fransa maçında, galip gelerek Avrupa Şampiyonu olan Portekiz ve oyuncusu Quaresma'ya tebrik mesajı yayınladı.

11.07.2016 11:41:00

Avrupa'nın en büyüğü Portekiz!
Avrupa'nın en büyüğü Portekiz!

EURO 2016 Finali'nde ev sahibi Fransa'yı 1-0'la geçen Portekiz kupanın sahibi oldu.

11.07.2016 00:50:00

Türkiye için saygı duruşunda bulundular
Türkiye için saygı duruşunda bulundular

EURO 2016 çeyrek finalinde Polonya ile Portekiz arasında oynanan mücadele öncesi Atatürk Havalimanı'nda geçtiğimiz gün yaşanan terör saldırısı nedeniyle 1 dakikalık saygı duruşu yapıldı.

1.07.2016 12:13:00

UEFA o kararından vazgeçti! Saygı duruşu yapılacak...
UEFA o kararından vazgeçti! Saygı duruşu yapılacak...

Atatürk Havalimanı'nda gerçekleşen terör saldırısı nedeniyle EURO 2016'da saygı duruşu yapılamayacağını açıklayan UEFA, bu kararından vazgeçti.

30.06.2016 19:04:00

C. Ronaldo: Messi'yi ağlarken görmek bana acı verdi
C. Ronaldo: Messi'yi ağlarken görmek bana acı verdi

Portekizli yıldız Cristiano Ronaldo, Messi'nin Arjantin Milli Takımı'nı bırakma kararından vazgeçeceğini söyleyerek, 'Onu ağlarken görmek bana acı verdi' dedi.

30.06.2016 15:19:00

Fikret Orman'dan Mario Gomez talimatı
Fikret Orman'dan Mario Gomez talimatı

Mario Gomez'in manajeri yarın Beşiktaşlı yetkililerle bir araya gelecek.

30.06.2016 10:17:00

Cüneyt Çakır Türkiye'ye dönüyor
Cüneyt Çakır Türkiye'ye dönüyor

FIFA Kokartlı Türk Hakem Cüneyt Çakır, 2016 Avrupa Futbol Şampiyonası'nda başka maç yönetmeyeceği için yurda dönüyor.

28.06.2016 13:37:00

Hasan Şaş'ın İzlanda sözleri tekrar hatırlandı
Hasan Şaş'ın İzlanda sözleri tekrar hatırlandı

Tarihinde ilk kez Avrupa Şampiyonası'na katılan ve 330 bin nufüsu bulunan İzlanda, İngiltere'yi eleyerek çeyrek finale adını yazdırdı.

28.06.2016 11:46:00

İngiltere'de beklenen istifa geldi!
İngiltere'de beklenen istifa geldi!

İngiltere Teknik Direktörü Roy Hodgson, İzlanda maçı sonrasında istifa etti.

28.06.2016 11:09:00

Almanya çeyrek finalde!
Almanya çeyrek finalde!

EURO 2016 2. Tur maçında Almanya, Slovakya'yı 3-0 mağlup ederek çeyrek finale yükseldi.

26.06.2016 22:29:00

Ev sahibi Fransa çeyrek finalde!
Ev sahibi Fransa çeyrek finalde!

EURO 2016 2. Tur maçında İrlanda Cumhuriyeti'ni 2-1 mağlup eden Fransa çeyrek finale yükseldi.

26.06.2016 18:22:00

Vedran Corluka: Portekiz Türkiye'den daha kötü!
Vedran Corluka: Portekiz Türkiye'den daha kötü!

Portekiz'e 117. dakikada yediği golle elenen ve EURO 2016'ya veda eden Hırvatistan'da maçın yankıları halen daha devam ediyor.

26.06.2016 16:43:00

İtalyanlara göre Cüneyt Çakır intikam için atandı!
İtalyanlara göre Cüneyt Çakır intikam için atandı!

UEFA'nın Cüneyt Çakır'ı İtalya - İspanya maçına ataması, İtalya'da büyük tepkiyle karşılandı.

26.06.2016 14:55:00

EURO 2016'da dev maç Cüneyt Çakır'ın
EURO 2016'da dev maç Cüneyt Çakır'ın

EURO 2016 Son 16 Turu'nda İspanya ile İtalya arasında oynanacak olan karşılaşmayı Cüneyt Çakır yönetecek.

25.06.2016 13:18:00

Milli Takım futbolcuları yurda dönüş yerine tatili seçti
Milli Takım futbolcuları yurda dönüş yerine tatili seçti

EURO 2016'da Hırvatistan ve İspanya maçlarında büyük eleştiri alan, Çek Cumhuriyeti maçını ise 2-0 kazanmalarına rağmen ikinci tura yükselmeyi başaramayan Milli Takım futbolcuları yurda dönmeye başladı.

24.06.2016 16:59:00

EURO 2016'da 6 hakem evine gönderildi!
EURO 2016'da 6 hakem evine gönderildi!

Türk Milli Takımı EURO 2016'ya veda ederken, başarılı hakemimiz Cüneyt Çakır turnuvada görev almaya devam ediyor.

24.06.2016 16:42:00

Real Madrid'in arkasından Bursaspor ve Fenerbahçe geliyor
Real Madrid'in arkasından Bursaspor ve Fenerbahçe geliyor

EURO 2016'da gol atan oyuncuların forma giydikleri takımları baz alındığında Bursaspor ve Fenerbahçe, Real Madrid'in ardından ikinci sırada yer aldı.

23.06.2016 14:14:00

'İtalya resmen kazanmak istemedi!'
'İtalya resmen kazanmak istemedi!'

İtalya'nın İrlanda Cumhuriyeti'ne 1-0 yenilmesinin yankıları sürüyor.

23.06.2016 13:45:00

Bursasporlu Dzsudzsak EURO 2016'da göz dolduruyor
Bursasporlu Dzsudzsak EURO 2016'da göz dolduruyor

Bursaspor'da yüksek maliyeti sebebiyle gönderilmek istenen Macar oyuncu Dzsudzsak'ın ülkesinin milli takımıyla EURO 2016'daki gösterdiği performans yeşil-beyazlı kulübü de sevindirdi.

23.06.2016 11:36:00

Türkiye'yi İtalya yaktı
Türkiye'yi İtalya yaktı

Euro 2016 D Grubu'nda 3 puanı bulunan Türkiye, en iyi üçüncü dört takım arasında yer almayı umut ederken, İrlanda'nın İtalya'yı yenmesiyle turnuvaya veda etti.

23.06.2016 00:43:00

EURO 2016'dan elendik...
EURO 2016'dan elendik...

Euro 2016 E Grubu'nda İrlanda Cumhuriyeti, İtalya'yı 1-0 mağlup ederek adını bir üst tura yazdırdı. Bu sonuçla birlikte Türkiye EURO 2016'ya veda etti.

22.06.2016 23:59:00

İtalya yedeklerle çıkacak...
İtalya yedeklerle çıkacak...

Dün Çek Cumhuriyeti'ni yenerek en iyi üçüncü 4 takımdan birisi olabilmek için İtalya-İrlanda, Macaristan-Portekiz ve Belçika-İsveç maçlarının sonuçlarını bekleyen A Milli Takım'a İtalya'dan kötü haber geldi.

22.06.2016 20:47:00

Cristiano Ronaldo muhabirin mikrofonunu göle attı
Cristiano Ronaldo muhabirin mikrofonunu göle attı

Portekiz Futbol Milli Takımı'nın dünyaca ünlü yıldızı Cristiano Ronaldo, bugün oynanacak Macaristan maçı öncesi yaptıkları gezide soru soran muhabirin mikrofonu alıp, göle attı.

22.06.2016 16:56:00

Serdar Aziz: Milli Takım'da olamama sebebim...
Serdar Aziz: Milli Takım'da olamama sebebim...

Galatasaray'ın Bursaspor'dan yeni transferi Serdar Aziz, A Milli Futbol Takımı'nın 2016 Avrupa Futbol Şampiyonası kadrosuna alınmamasının nedeninin yeşil-beyazlı kulüp doktorlarının yanlış tedavisi olduğunu açıkladı.

22.06.2016 16:48:00

O profesörden Fatih Terim'e sert cevap!
O profesörden Fatih Terim'e sert cevap!

Tarih profesörü Ahmet Şimşirgil, Türkiye Futbol Direktörü Fatih Terim'e cevap verdi.

22.06.2016 12:45:00

Arda Turan: Tek tek hesabını soracağım
Arda Turan: Tek tek hesabını soracağım

Özellikle Hırvatistan ve İspanya maçındaki performansıyla eleştirilerin odağı haline gelen Arda Turan, Çek Cumhuriyeti galibiyeti sonrasında basın mensuplarının sorularını yanıtladı.

22.06.2016 12:36:00

Dünya basını Emre Mor'u konuştu
Dünya basını Emre Mor'u konuştu

Çek Cumhuriyeti'ni 2-0 ile geçen Türkiye'de en çok dikkat çeken isim Emre Mor oldu.

22.06.2016 12:08:00

Fatih Terim'den TRT'ye rest!
Fatih Terim'den TRT'ye rest!

Türkiye Futbol Milli Takımı bu gece Fransa'da Çek Cumhuriyeti futbol takımını 2-0 yenerek gruptan çıkma iddiasını yarın gece oynanacak maç sonuçlarına bıraktı.

22.06.2016 11:09:00

Çekleri devirdik!
Çekleri devirdik!

A Milli Futbol Takımı, EURO 2016 D Grubu maçında Çek Cumhuriyeti ile karşı karşıya geldi. Mücadele Türkiye'nin 2-0'lık üstünlüğü ile sona erdi.

21.06.2016 23:56:00

Almanya lider tamamladı
Almanya lider tamamladı

EURO 2016 C Grubu maçında Almanya, Kuzey İrlanda'yı 1-0 mağlup etti. 7 puanla grupta 1. sırada yer alan Almanya turladı.

21.06.2016 21:00:00

Trabzonspor Erkan Zengin'den istediğini alamadı
Trabzonspor Erkan Zengin'den istediğini alamadı

Trabzonspor, Fransa'da düzenlenen Avrupa Şampiyonası'nda iyi bir performans sergilemesi halinde satmayı düşündüğü Erkan Zengin konusunda hayal kırıklığı yaşıyor.

20.06.2016 12:15:00

Erdoğan'dan Arda Turan yorumu: Utanmıyor musunuz?
Erdoğan'dan Arda Turan yorumu: Utanmıyor musunuz?

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İspanya maçında yuhalanan Arda Turan'a sahip çıktı. Erdoğan; ' İspanyol gelip arkadaşını teskin ediyor siz yuhalıyorsunuz, utanmıyor musunuz?' dedi.

20.06.2016 11:17:00

12 Türk taraftar gözaltına alındı!
12 Türk taraftar gözaltına alındı!

Türkiye İspanya mücadelesinin ardından Nice polisinden 12 Türk taraftarın gözaltına alındığı açıklaması geldi.

19.06.2016 18:03:00

Andrea Pirlo'dan Fatih Terim için şok sözler
Andrea Pirlo'dan Fatih Terim için şok sözler

Milli Takım'ın EURO 2016'daki kötü performansı halen daha konuşulurken, özellikle Fatih Terim'in kadro seçimi de gündemde kalmaya devam ediyor.

19.06.2016 16:00:00

Gruptan çıkmak için yine matematik hesabı
Gruptan çıkmak için yine matematik hesabı

Avrupa Futbol Şampiyonası'nda iki yenilgi alan Milli takımımızın gruptan çıkabilmesi için yine mucizelere ihtiyacı var.

19.06.2016 10:09:00

Terim: Herkes destek versin
Terim: Herkes destek versin

Türkiye Futbol Direktörü ve A Milli Futbol Takımı Teknik Direktörü Fatih Terim, herkesin Çek Cumhuriyeti maçında Ay- Yıldızlılara sahip çıkmasını istedi.

19.06.2016 09:53:00

Fatih Terim'e kızıp doğmamış torununa beddua ettiler!
Fatih Terim'e kızıp doğmamış torununa beddua ettiler!

EURO 2016'da İspanya'ya 3-0 yenilen Milli Takımımız seyirciyi üzdü. Bazı kendini bilmez taraftarlar ise Fatih Terim'in kızı Buse Terim'in bebeğine beddua edip, hakaretler etti.

18.06.2016 11:54:00

A Milli Takım'dan büyük hüsran!
A Milli Takım'dan büyük hüsran!

A Milli Futbol Takımı, EURO 2016 D Grubu maçında İspanya ile karşı karşıya geldi. Mücadelede İspanya'nın 3-0'lık üstünlüğü ile sona erdi.

18.06.2016 00:05:00

Hırvatistan 2 Çek Cumhuriyeti 2
Hırvatistan 2 Çek Cumhuriyeti 2

EURO 2016 D Grubu maçında Hırvatistan ile Çek Cumhuriyeti 2-2 berabere kaldı.

17.06.2016 21:27:00

Türk taraftarlar Nice sokaklarını festival alanına çevirdi
Türk taraftarlar Nice sokaklarını festival alanına çevirdi

Türk taraftalar, bugün A Milli Futbol Takımı'nın oynanacağı kritik İspanya karşılaşması öncesinde Nice sokaklarını festival alanına çevirdi.

17.06.2016 15:03:00

Almanya 6 Rus holiganı tutukladı
Almanya 6 Rus holiganı tutukladı

Almanya'da, 3 İspanyol turiste saldıran ve 1 turisti de yaralayan 6 Rus holigan tutuklandı.

17.06.2016 12:23:00

Arda Turan: İspanya maçında farklı bir takım olacak
Arda Turan: İspanya maçında farklı bir takım olacak

A Mili Takım Kaptanı Arda Turan, daha önceki kupalara da yenilgiyle başladıklarını ancak ayağa kalkmasını bildiklerini söyledi. Ayrıca Turan; 'Daha bir maç kaybettik, kimse bunu unutmamalı. İspanya karşısında kazanır mıyız, kaybeder miyiz bilmiyorum ama Hırvatistan maçından farklı bir takım olacak' dedi.

17.06.2016 10:37:00

Fatih Terim tercümana fırça attı
Fatih Terim tercümana fırça attı

Türkiye Futbol Direktörü Fatih Terim, dünyanın en iyi takımına karşı oynayacaklarını belirterek, 'İspanya çok komplike takım ve biz de buna göre planlamamızı yapacağız' dedi. Öte yandan basın toplantısına, Terim'in tercümana attığı fırça damgasını vurdu.

17.06.2016 10:34:00

İngiliz taraftardan görülmemiş kutlama
İngiliz taraftardan görülmemiş kutlama

EURO 2016 B Grubu 2. maçında İngiltere'nin Galler'i son dakikada bulduğu golle 2-1 mağlup etmesinin ardından bir İngiliz taraftar ilginç sevinç gösterisi yaptı.

17.06.2016 10:31:00

Hedefi EURO 2016
Hedefi EURO 2016

Çaykur Rizespor lu Eren Albayrak ın hedefi büyük.

24.11.2015 09:58:00

AYRILMA KARARI ALDI
AYRILMA KARARI ALDI

Beşiktaş’ta Şenol Güneş’in Kasımpaşa maçında verdiği şansı çok kötü değerlendiren Alexander Milosevic; formaya hasret kalınca gemileri yaktı, devre arası için kulüp aramaya başladı

14.11.2015 11:44:00

Katar: 1 - Türkiye: 2
Katar: 1 - Türkiye: 2

EURO 2016 biletini cebine koyan A Milli Takımımız, hazırlık maçında Katar ı deplasmanda 2-1 yendi.

14.11.2015 11:07:00

İŞTE MUHTEMEL 11
İŞTE MUHTEMEL 11

Fransa yolunda ilk prova!.. İşte muhtemel 11 ler!..

13.11.2015 16:39:00

 BİRAZ OLSUN TEBESSÜM ETME İMKANI BULDUK
BİRAZ OLSUN TEBESSÜM ETME İMKANI BULDUK

A Milli Futbol Takımı nın EURO 2016 finallerine doğrudan katılmasını değerlendiren Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, “Milli maç sonrasında milletçe zor günlerden geçtiğimiz şu dönemde biraz olsun, bir tebessüm etme imkanı bulduk” dedi.

14.10.2015 15:45:00

İŞTE EURO 2016 DAKİ RAKİPLERİMİZ
İŞTE EURO 2016 DAKİ RAKİPLERİMİZ

2016 Avrupa Futbol Şampiyonası (EURO 2016) Eleme Grubu müsabakaları sonunda gruplarında ilk 2 sırayı alan 18 takımın yanı sıra en iyi üçüncü olan Türkiye, Fransa daki finallere direkt katılma hakkı elde etti.

14.10.2015 14:05:00

Türkiye EURO 2016 da!
Türkiye EURO 2016 da!

2016 Avrupa Şampiyonası Elemeleri A Grubu ndaki son maçında İzlanda yı 1 - 0 yenen A Milli Futbol Takımı, en iyi 3. olarak finallere direkt katılmaya hak kazandı.

14.10.2015 09:36:00

4 PUAN YETİYOR
4 PUAN YETİYOR

EURO 2016 Elemeleri nde dün Konya da ağırladığı Hollanda yı 3-0 lık skorla geçen Türkiye, grupta kalan maçlarını ilk iki sırada tamamlamayı garantileyen takımlar ile yapacak.

7.09.2015 11:24:00