Uluslararası Endüstriyel Reklam ve Dijital Baskı Teknolojileri fuarında His Promosyon standı yoğun ilgi gördü. İFO Fuarcılık tarafından bu yıl 19'uncusu gerçekleştirilen Uluslararası Endüstriyel Reklam ve Dijital Baskı Teknolojileri Fuarı (SIGN İstanbul) 31 ülkeden 410 firmanın katılımıyla, kapılarını açtı. Tüyap Beylikdüzü Fuar ve Kongre Merkezi'nde düzenlenen SIGN İstanbul 2017, His Promosyon standı yoğun ilgi gördü. Sektöre yön veren katılımcı firmaları, dünyanın dört bir tarafından gelen ziyaretçileriyle bu yıl SIGN İstanbul, başta tekstil üreticileri, reklam ajansları, KOBİ ve reklam veren firma temsilcileri ve yatırımcıları ağırladı.

Baskı teknolojiler ve reklamcılık üzerine açılan fuarlara son yıllarda promosyon sektörünün de eklenmesiyle fuarda çok ciddi bir yoğunluğun oluşmasına vesile olduğunu belirten His Promosyon Yönetim Kurulu Başkanı Muhammed Kurt, firmaların marka değerlerini duyurabilmesi için öncelikle promosyon ürünlerine önem vermesi gerektiğini söyledi.

İthalatçı firma olarak ürünleri fabrikadan direk tüketiciye ulaştırdıklarını söyleyen Kurt, 'Şirketimizin ürün gamı çok geniş, metal ürünlerinden, kalemlerden, termoslardan ve anahtarlıktan defterine kadar çok çeşit bir ürün konseptimiz var bu noktada direk ithalatçı firma olarak bizlere ulaştıklarında birince elden kaliteli ürünleri alma şansları oluyor' dedi.

'Krizde promosyon ve reklamı kesmeyen kazanıyor'
Firma Müdürü Mustafa Dündar ise özellikle Avrupa ülkelerinde ve Amerika'da neredeyse pazarlama bütçelerinin yüzde 50'si promosyon ve reklam giderlerine gidiyor. Lakin bizim Türkiye'de ise bu maalesef yüzde 10'a tekabül etmekte. Bu seviyeler maalesef çok ciddi manada küçük seviyeler. Kriz anında bile promosyon ve reklamı kesmeyip bir adım öne çıkanlar hem marka değerini artırıyor. Hem de kurumsallaşma anlamında ürün gamı, konseptiyle öne çıkıyor' şeklinde konuştu.

Muhammed Kurt: "Krizde promosyon ve reklamı kesmeyen kazanıyor"