İlkadım Kaymakamı Turan Atlamaz, 2015 yılında İlkadım Tüketici Heyeti'nin 30 bin 592 dosyayı karara bağladığını ifade ederek, tüketicilerin bilinçlenmesinden dolayı gurur duyduklarını ifade ederek, ''Tüketici, kusurları sineye çekmesin'' dedi

ÖRNEK ÇALIŞMA SİSTEMİ
2014 yılından 22 bin 500 bekleyen dosya ile birlikte, yeni eklenen dosyaları da yıl içinde tamamen karara bağladıklarını kaydeden Atlamaz, '' Bu kararlardan 28 bin 205 adeti banka kredi dosya masrafları, tüketici kart aidatları, 2 bin 387 tanesi ise ayıplı mallar ve diğer başvuru ilgili verilen kararlar. Bu başarıdan dolayı bütün arkadaşlarımı kutluyorum. Bakanlığımızdan bir bakan danışmanı ve daire başkanı arkadaşımız, bu başarının nasıl yakalandığını bakanlığa ve heyetlere sunmak üzere araştırmaya geldiler. Heyetimiz önceden valilikteydi ve kopuk bir çalışma vardı. Çalışma düzenini oluşturduk, özel bilgisayar programını kullanarak hedeflerimizi gerçekleştirdik. Şu anda günlük başvurularımız 50 civarında ve hemen cevap verilmekte. Ayrıca hiç bekleyen dosyamız yok'' diye konuştu.

FİRMALAR DA BİLİNÇLENİYOR
Tüketicilerin, olumsuz bir durumda faturaları ile birlikte hakem heyetine başvuruda bulunabileceğini ifade eden Atlamaz, ''Tüketicimiz büyük küçük demeden, ayıplı mallarda olan kusurları sineye çekmesin. Faturaları ile ilgili bize başvursunlar. Bize müracaat ettiklerinde, büyük küçük demeden hepsini işleme koyuyoruz ve çözüme ulaştırıyoruz. Tüketicimizin her geçen gün bilinçlenmesinden gurur duyuyoruz. Bilinçlice olayların üzerine gidilince, satış yapan firmalar da kendilerine çeki düzen veriyorlar'' dedi.

Zerrin SOMUNCU