Samsun'un İlkadım İlçesi, Karadeniz Mahallesi sakini Sezai Ekmekçiler, mahallede yaşanan su arızası yaşadığında Samsun Büyükşehir Belediyesi'nin 185 numaraları su arıza hattına ulaşamadığını söyledi.

Ekmekçiler, ''Santralin 24 saat hizmet vermesi gerekli. Yetkililerin bu konuya önem göstermesini istiyoruz'' ifadelerini kullandı.

SANTRALDE GÖREVLİ YOK


185 su arıza halka hizmet vermesi gereken bir birim olması gerekirken Samsun'da su kesintisi olduğu zaman bu hatta ulaşmanın mümkün olmadığını kaydeden Ekmekçiler, ''Hat sürekli meşgul çalıyor. Arıza olabilir ama, bu gibi durumlarda hatta hizmet veren insanların sayısı arttırılabilir veya açık tutulması için başka bir kanalın olması lazım. Maalesef Samsun Büyükşehir Belediyesi mesai saatinden sonra telefon santralinde de bir görevli yok. Geçtiğimiz gün Karadeniz Mahallesi'nde arızaya bağlı bir su kesintisi oldu. Saat 16:00'dan 18:30'a kadar 185'i sürekli aramama rağmen meşgul çaldı. Büyükşehir'in kendi telefonunu aradım telesekretere bağlanıyor, operatöre bağlıyorum diyor ama görevli olmadığı için cevap verilmiyor. Santralin 24 saat hizmet vermesi gerekli. Ama su arıza hattı hizmet vermiyor. Yetkililerin bu konuya önem göstermesini istiyoruz'' diye konuştu.

Zerrin SOMUNCU