Reklamlar bu yenilikten etkilenmeyecek ve iki tarafta da yayınlanmaya devam edecek. Hikayede karşımıza çıkan sponsorlu içeriklerde hem başlığın üzerinde hem de ekranın sol üst kısımda 'Reklam' yazısını göreceğiz.

Snapchat, yakın zamanda gerçekleştirdiği bir reklam güncellemesinde yeni promoted hikaye formatının tasarımın yenilenmesi ile daha fazla öne çıkacağını paylaşmıştı.

Şirket, yeni tasarımı ile amacının iki içeriğin birbirine geçmesini önlemek olduğunu açıkladı. İçeriklerin birbirine karışmasını 'ilginç bir internet deneyimi' olarak tarif eden Snapchat, bunun yalan haber gibi yan etkilere neden olduğunu ve kendimizi ifade ederken bizi kısıtladığını belirtti. Böylece yeni tasarımı ile içerikleri ayıran Snapchat, uygulamanın sol tarafına 'Arkadaşlar' başlığı adı altında arkadaşlarımızdan gelen paylaşımları yerleştiriyor; uygulamanın sağ tarafına ise 'Keşfet' başlığı altında yayıncılardan, yaratıcılarda ve topluluklardan gelen içerikleri yerleştiriyor.

Yeni tasarım hakkında daha fazla bilgi için Snapchat Kurucu Ortağı ve Başkanı Evan Spiegel'in konu hakkındaki açıklamalarını aşağıdaki 60 saniyelik videoda izleyebilirsiniz.

Her ne kadar Instagram, uygulamanın pek çok özelliğini kendi alanında başarılı bir şekilde kullanmayı başarsa da Piper Jaffray yatırım şirketinin yaptığı son araştırmaya göre Snapchat hala 20 yaşına kadarki gençlerin en sevdiği uygulama.

KAYNAK:CAMPAİG