HaberlerInstagram HaberleriInstagram, Hikayeleri doğrudan WhatsApp'ta paylaşmayı test ediyor

Instagram, Hikayeleri doğrudan WhatsApp'ta paylaşmayı test ediyor - Instagram Haberleri

Instagram, Hikayeleri doğrudan WhatsApp'ta paylaşmayı test ediyor.

Instagram, Hikayeleri doğrudan WhatsApp'ta paylaşmayı test ediyor

Yakın zamanda Instagram bağlantılarınızıMessenger’a eklemenizi de sağlayanFacebook, sahip olduğu tüm platformları bir araya getirme konusunda kararlı.

Şirket, Snapchat Hikayelerin bir başka kopyası olanWhatsApp Durum‘da Instagram Hikayeler’i paylaşmanın yeni yollarını test ettiğini onayladı. Instagram ve Facebook Hikayeler’den farklı olarak WhatsApp Durum uçtan uca şifreleniyor. Dolayısıyla bir Instagram Hikayesi, WhatsApp Durum’da paylaşıldığında şifrelenecek.

Instagram Hikayeler’in WhatsApp Durum’da paylaşılmasını sağlayan halka açık olarak sunulan bir kod. Aslında WhatsApp bu kod ile birlikte üçüncü parti uygulamalara WhatsApp’ın entegre olmasını sağlıyordu. Şu anda ise kullanıcılar Instagram’ın paylaşım ekranı üzerinden Hikayelerini WhatsApp’ta paylaşabiliyor. Ancak paylaşım ekranı sizi WhatsApp’a yönlendirdiğinde yine de “gönder” tuşuna basmanız gerekiyor. Brezilya merkezli bir teknoloji blogunun okuyucularıyla paylaştığı görselde iki ekranı da görmeniz mümkün.

 

 

Mayıs ayındaWhatsApp Status, yaklaşık 10 haftanın ardından Snapchat Hikayeleri geride bırakarak 175 milyon günlük aktif kullanıcı sayısına ulaşmıştı. Ardından Temmuz ayında uygulamanın birincil özelliği olmamasına rağmen WhatsApp Status, günde yaklaşık 250 milyon kişi tarafından kullanılmaya başladı. Bu esnada Instagram, 250 milyondan fazla kişinin her gün Instagram Hikayeler’i kullandığını açıkladı.

Facebook ya daMessenger’dan çok daha popüler olan WhatsApp’ın bu çapraz paylaşıma açılması, uygulamanın var olan popülerliğini arttırmak için atılmış bir adım olabilir. Aslında çapraz paylaşımların ve kullanımların artmasının temel nedenlerinden biri de Facebook’un diğer uygulamaların etkileşiminden faydalanmak istemesi. Son olarak popülerleşmesinin ardından tbh’yi satın alan Facebook’un bu yaklaşımı hiç de şaşırtıcı değil. Yakın zamanda reklamlarına WhatsApp butonunu da ekleyen Facebook, satın aldığı uygulamalar aracılığıyla kendini büyütmeye devam ediyor.

 

 

 

 

 

 

 

KAYNAK:WEBRAZZİ





SIRADAKİ HABER
}