HaberlerTurizme doping etkisi

Turizme doping etkisi

Yarıyıl tatili, otellerin yüzde 100 doluluk oranına ulaşmasıyla turizm sektörüne yılbaşından sonra ikinci doping etkisi yaptı

Turizme doping etkisi

Türkiye Otelciler Federasyonu (TÜROFED) Başkan Yardımcısı Mehmet İşler, sektör olarak 2018 yılından çok umutlu olduklarını söyledi. Yılbaşındaki 3 günlük tatille yeni yıla iyi bir başlangıç yaptıklarını ifade eden İşler, "Yılbaşından sonra sömestir tatili de sektöre doping oldu. Çünkü otellerimizde doluluk oranları yüzde 100'e ulaştı" diye konuştu. Sömestir tatilinde genelde termal otellerin tercih edildiğini belirten İşler, Antalya'nın de yoğun ilgi gördüğünü anlattı. Turizmdeki hareketliliğin kaynağının yerli turist olduğunu dile getiren İşler, "Otel işletmecileriyle yaptığımız görüşmelerde Türkiye'nin her yerinden turizm adına iyi dönüşler aldık. Bizim en önemli pazarımız artık iç pazardır. Önceden Almanya ve Rusya turizm pazarında birinciliği paylaşırken artık iç pazar öne geçti" diye konuştu.





SIRADAKİ HABER
}