Altıeylül Belediyesi vatandaşların talep ve şikayet taleplerini daha hızlı bir şekilde çözüm bulabilmek adına belediye bünyesinde Whatsapp ihbar hattını devreye soktu. Bu anlamda bir vatandaşın çağrısına cevap veren Başkan Avcı, vatandaşın şikayet ve önerisini dinleyerek gerekli işlemleri başlattı.
İhbar hattının devreye girmesiyle vatandaşların, kendilerinin hem gözü hem kulağı olacaklarını belirten Başkan Avcı, 'Öncelikle biz vatandaşı kulağımız olarak nitelendiriyoruz. Bir talep ve şikayette bulunmak isteyen vatandaşlarımızın bizi arayabildikleri Çağrı Merkezimiz ile bu sorunu aşıyoruz. Yazılı olarak beyaz masalarımız ile aşıyoruz. Burada tek eksiğimiz vatandaşın gördüğünü görebilmekti. Bunun için de bir Whatsapp İhbar Hattı kurma fikri gelişti. Vatandaşın net olarak ifade edemediği sorunlar, anlık olarak gelişen belediyecilik alt yapısındaki eksiklikleri iletmesiyle bizim de ilgili birimlere bu durumu anında ulaştırmamız konusunda yerinde bir hizmet. Bu çalışma ile hem zamandan kazanıyoruz, hem iş gücünden. İhbar hattımıza gelen fotoğraflar sayesinde ekiplerimiz sorun ile ilgi fikir sahibi oluyorlar ve ön hazırlığı yaparak donanımlı bir şekilde müdahalede bulunuyorlar. Vatandaştan talep geldiği andan itibaren resmi müracaat kaydını yapıyoruz. Bu kaydı yaptığımızda, ihbarda bulunan vatandaşa'Talebiniz işleme alınmıştır' şeklinde bilgi veriyoruz. Vatandaşın ihbar ettiği konu acil vaka ise, son durumu hakkında bilgi alıp, hem yollamış olduğu fotoğraflardan hem de açıklamalarından yola çıkarak anında müdahale için ekiplerimiz harekete geçiriyor. Yapılacak işlem başka kurumların da sorumluluk alanı içerisinde ise, ilgili kurumlarla iletişime geçerek çözüm odaklı hareket ediyoruz. Vatandaşlarımızın bizim gözümüz kulağımız olmasını istiyoruz. Bunun için de ulaşılabilir olmak şart. Bu sistem sayesinde bunu başarabileceğimizi düşünüyoruz ' dedi.

Altıeylül’de ihbar hattı hizmete girdi