Bandırma'da bir otelde gerçekleştirilen toplantıda Limak Uludağ Elektrik Perakende Satış AŞ'nin 2017 yılı değerlendirmesi ve 2018 yılı hedefleri paylaşıldı. Aytac, 'Limak Uludağ Elektrik Perakende Satış A.Ş. olarak Bursa, Balıkesir, Çanakkale ve Yalova'da görevli elektrik tedarik şirketiyiz. Yaklaşık 5 milyon nüfusa hizmet veriyoruz. 100 civarındaki müşteri işlem merkezimizde abonelik, fatura ödeme, bilgi güncelleme, güvence bedeli iadesi gibi hizmetleri sunuyoruz. Aynı zamanda hayatı kolaylaştırarak müşteri memnuniyetine yönelik olarak enerji sektöründe Türkiye'de ilk olarak uygulamaya aldığı çağrı merkezi 444 6 646, www.limakuludag.com.tr internet sitesi üzerindeki online işlem merkezi, mobil uygulamalarla zaman kaybetmeden 5 dakikada işlemleri yapma imkanı sunuyoruz' dedi.
Müşteri memnuniyeti uygulamaları ile 2016 - 2018 yılları arasında elektrik borcundan dolayı kesme işlemlerinin yüzde 48,28 azaldığını vurgulayan Aytac, 'Müşteri memnuniyetine yönelik enerji sektöründe gerçekleştirdiğimiz Türkiye'de ilk uygulama olan bir başka proje ise esnek fatura uygulamasıdır. Fatura son ödeme tarihi belirleme ile müşterilerimizin yaşadığı en büyük sıkıntılardan biri olan elektrik faturalarının son ödeme tarihlerinin, maaş günleri ile uyuşmaması sorunu vardı. Mevzuata göre, faturanın okunma gününün üzerine 10 gün eklenerek, son ödeme tarihi belirlenmesi gerekiyor. Bu sorunu çözmek adına, mevzuatı tüketici yönünden pozitif bir şekilde esnettik. Aynı kredi kartlarında olduğu gibi sayacın okunduğu tarihten bağımsız olarak, müşterilerimiz son ödeme tarihini kendileri belirleyebiliyor. Aradaki gün farkından dolayı da herhangi bir ücret almıyoruz. Esnek fatura uygulamasının içinde yer alan ayarlanabilir fatura alt limit uygulaması ile müşterilerimiz fatura alt limitini belirlenebiliyor. Çok düşük fatura bedelleri bazen gözden kaçabiliyor ya da ihmal edilebiliyor. Özellikle seyrek kullanılan yazlık ev, depo gibi alanlarda, kullanım seyrekliğinden kaynaklı unutkanlıklar sebebiyle ödenemeyen faturalar canınızı sıkabilmekteydi. Artık müşterilerimizin mağdur olmaması için hayata geçirdiğimiz bu uygulama ile belirleyecekleri rakama kadar fatura oluşmayacak ve de günlük yaşamını aynı konforla sürdürmeye devam edebilecekler. Esnek fatura uygulamasında son ödeme tarihi belirleme ve fatura alt limiti belirleme işlemlerini müşterilerimiz yılda 2 kez değiştirebilirler. Yeni uygulamalarımızdan biri de elektrik kesmeme hamlesi başlattık. Müşterilerimizi geçmiş ödeme alışkanlıklarına göre A'dan E'ye kadar bir sıralamaya tabi tuttuk. A, B ve C grubu için elektriklerini kesmeden tahsilat yoluna gidiyoruz. Bu müşterilerimize SMS veya çağrı merkezimiz yolu ile ulaşarak, hatırlatmalar gerçekleştiriyoruz. Böylece elektrik kesme gibi müşteri açısından can sıkıcı bir sürece, girmemiş oluyoruz. Bu uygulamayla elektrik kesme sayılarımızda 2016 ile 2018 yılı ilk üççeyrek dönemi karşılaştırdığımızda yüzde 48 oranında bir azalma görülüyor. Bu müşteriler açısından da bizim açımızdan da sevindirici bir durum' dedi.
'Ödüller enerjimizi besliyor'

Özellikle enerji konusunda hem tasarrufa yönelik hem de yenilenebilir kaynaklara yönelik projeler ürettiklerini vurgulayan Genel Müdür Aytac, 'Bilimde Fırsat Eşitliği' temasıyla Bilim Teknoloji Merkezi ile birlikte yürüttüğümüz projede bilimle hiç tanışmayan öğrencileri bilimle buluşturuyoruz. Bugüne kadar Ledli Gece Lambası ve Güneş Pili Mini Robot Atölyeleriyle 3000 öğrenciye ulaştık. Enerji konusuna çocukluk yaşlarında dikkat çekmeyi amaçlıyoruz. 2 senedir katılım sağladığımız Türkiye'nin en büyük Bilim Fuarı Science Expo'daki Bilim Şenliği, bu yıl Nisan ayında gerçekleşecek. Yenilenebilir enerji kaynaklarıyla çalışan 'Rüzgar Gülü' ve 'Güneş Pili Mini Robot' atölye çalışmamız olacak. Çocuklarımız atölyeler için Bilim Teknoloji Merkezi'nin internet sitesi adresinden kayıt yaptırabilirler. Enerjik Tatil Boyama Kitabı ile 'Yenilenebilir Enerji' kaynakları ve sağladığı faydayı resimlerle anlatan 'Enerjik Tatil Boyama ve Etkinlik Kitabı' ile 4 ilde 6 bin çocuğu eğlenceli şekilde bilgilendirdik. Elektrik faturalarında bilgilendirme ve sosyal sorumluluk mesajlarıyla farkındalık oluşturmaya çalışıyoruz. Müşterilerimizin düzenli olarak evlerine ulaşan bir matbuat olduğu için faturalarımızda; Sağlık Bakanlığı Müsteşar Yardımcısı ve HETADER Başkanı Elif Güler Kazancı ile gerçekleştirdiğimiz projede HETADER ile Kan Ver Çocuklara Can Ver sloganı yer aldı. Müşteri işlem merkezinde afişlerimizle bilinçlendirme çalışmaları yapıldı. Limak Enerji Engelsiz Müzik Koromuzun 6 Nisan'da düzenleyeceği konserin gelirleri bu yıl, Kent Konseyi Engelliler Meclisi'ne aktarılacak. Türkiye Enerji Akademisi programımız kapsamında ise, üniversitelerin mühendislik fakültelerinde eğitim gören 3. ve 4. sınıf öğrencilerine staj ve iş imkanı sunuyoruz. Geçen sene 2000'e yakın bir başvuru içerisinden seçtiğimiz 100 öğrenciye bir dönem boyunca süren bir eğitim verdik' şeklinde konuştu.

Limak Uludağ Elektrik 5 milyon nüfusa hizmet veriyor