Akıllı telefon kullanıcıları, uygulamayı telefonlarına yükleyip Bafra Belediyesi Çözüm Hattı numarası 0535 433 80 80 numarasına şikayetlerini anlık olarak hem sesli hem de görüntülü olarak iletebiliyorlar. Bafra Belediyesi'nin yakın tarihte hizmete soktuğu her gün onlarca talep ve şikayete cevap verilen BİP ÇÖZÜM HATTI yoğun ilgi görüyor.

ŞİKAYETLER ÇÖZÜME KAVUŞTU

Bafra Belediyesi, bu uygulamayla vatandaşlara bir adım daha yaklaştı. Belediyenin sosyal medyanın da özelliklerinden yararlanmak için başlattığı bu sistem ile BİP hattı üzerinden video, fotoğraf ve anlık yazı iletileri ile gelen talepleri ilgili birimlere anında ileterek çözüme kavuşturuyor. BİP Çözüm Hattı ile vatandaşlar artık taleplerini daha kolay iletebiliyorlar. BİP Çözüm Hattı yetkilileri, vatandaşlardan gelen talep ve şikayetlere geri dönüş yaparak anında çözüme kavuşması için çalıştıklarını belirttiler. Çözüm Hattının devreye girmesi ile birlikte yaklaşık 10 günde gelen 200'e yakın şikayetin birçoğunu hızlı bir şekilde çözüme kavuşturduklarını söyleyen yetkililer, vatandaşlarımızın 0535 433 80 80 numaralı hattımıza öneri ve taleplerini mesaj, fotoğraf video olarak iletebileceklerini ifade ettiler.

DAHA HIZLI ULAŞIYORLAR

Hızlı bir şekilde sorunları çözme anlayışıyla hareket ettiklerini Bafra Belediye Başkanı Hamit Kılıç, uygulama hakkında şunları söyledi: 'Bizler halkımıza ve onların da bize en hızlı şekilde ulaşmalarını sağlamak, vatandaşlarımızın taleplerini ya da önerilerini almak için günümüz imkanlarını en iyi şekilde kullanmaya çalışıyoruz. Bu uygulamayla Çağrı Merkezi görevlilerimiz, yetkili birimlere sorunları kısa sürede ileterek çözüme kavuşmasını sağlıyor. BİP Çözüm Hattı ile artık halkımız bizlere daha hızlı ulaşıyor.'