Samsun Valisi Osman Kaymak, Atakum, Bafra, Canik, Çarşamba, İlkadım ve Tekkeköy ilçe kaymakamlıklarında oluşturulan Açık Kapı Büroları hakkında bir açıklama yaptı. Kaymak, İçişleri Bakanlığı tarafından vatandaşla en üst düzeyde iletişimin kurulması, taleplerin etkin ve hızlı bir şekilde alınarak, takip edilmesi ve sonuçlandırılması amacı ile oluşturulan Açık Kapı Projesi'nin Samsun'da 1 Şubat 2018 tarihinde faaliyete geçtiğini ifade etti.

HER ZAMAN YANLARINDAYIZ

Vali Osman Kaymak, 'Valiliğimiz girişinde bir banko ve görüşme odası ile hizmete başlayan Açık Kapı Birimimize toplam bin 145 vatandaşımız başvurdu. Bu başvuruların 414'ü sosyal hizmetler, 198'i çalışma ve sosyal güvenlik, 139'u yerel yönetimler, 156'sı eğitim, 52'si valilik hizmetleri, 49'u sağlık hizmetleri, 48'i çevre ve şehircilik, 31'i emniyet ve güvenlik hizmetleri alanlarında yapılmıştır. Vatandaşlarımızın yüz yüze, web sitesi ya da mobil uygulama üzerinden başvuru yapabilmesi, vatandaşlarımızca gerçekleştirilen başvuruların elektronik sisteme kaydedilmek suretiyle ilgili/yetkili birimlere yönlendirilmesi ve mümkün olan en kısa sürede şikayet/taleplerin sonuçlandırılması amacıyla 15.07.2019 tarihi itibari ile Atakum, Bafra, Canik, Çarşamba, İlkadım ve Tekkeköy İlçe Kaymakamlıklarımızda da Açık Kapı Büroları oluşturulmuş olup, vatandaşlarımız yapılan başvuruları ve sürecin her aşamasını, başvuru numarasıyla internet üzerinden ve mobil telefonuyla takip edebilecektir. Vatandaşlarımızın istek ve sorunlarını çözme noktasında devlet olarak her zaman yanlarında olduğumuzu bilmelerini bir kez daha hatırlatarak isteriz' şeklinde konuştu