Hisse değerlerinin halka arz fiyatının altına düşmesiyle birlikte Snapchat, Facebook'u kendi silahı ile vurmaya karar vermiş gibi görünüyor. Facebook'un Power Editor'ını kopyalayan Snapchat'in bu hamlesi etik açıdan tartışılabilir ancak kesinlikle adil. Zira Facebook'un Snapchat'ten kopyalamadığı çok az özellik kaldı.

Facebook'un aksine son kullanıcıya dokunan bir özellikten ziyade Snapchat'in reklam panelinde görünen ve gelişmiş mod diye tercüme edebileceğimiz 'Advanced Mode' büyük reklamcıların hızlı bir şekilde karmaşık reklam kampanyalarını yaratıcı varyasyonlarla yürütmelerini sağlıyor.

Büyük reklam ajansları ve markaların, reklam kampanyalarını etkin bir biçimde hedeflemesi, test etmesi ve yayınlamasına olanak sağlayarak Snap'in daha fazla para kazanması amaçlanıyor. Geçen hafta Snap'in ikinci çeyrekte açıkladığı rakamları düşünürsek 'Advaced Mode' ile Snap'in dijital reklam pazarlamasında Google ve Facebook alternatifi olarak konumlandığını söyleyebiliriz.

WEBRAZZİ