Yıllardır 15 farklı tanıtım grubuyla birbirinden bağımsız strateji, bütçe ve önceliklerle devam eden ihraç ürünlerinin tanıtım faaliyetlerinin artık güç birliği, ortak akıl ve stratejiyle Türkiye Tanıtım Grubu aracılığıyla yürütüleceğini aktaran Zeybekci, önümüzdeki dönem dünyada Türk rüzgarı estireceklerini söyledi: Zeybekci, "Binlerce yıldan gelen muhteşem ve kadim kültürümüz, sanatımız ve değerlerimizle sektörlerimizi, markalarımızı, başarılarımızı ve iddiamızı, başta kültür coğrafyamız olmak üzere her yerde görünür kılacağız. Arkasına düzenli, sürekli ve bir stratejiye dayalı tanıtım ve imaj rüzgarını alan ihracatımız ve artacak yabancı yatırımlar ülke ekonomisi için öncü bir rol üstlenecek ve ülkemizin gerçek potansiyelinin hayata geçirilmesine katkı sağlayacaktır. Tüm çabamız dünyanın her köşesinde eline bir ürün alan tüketicinin şunu görmesidir: Made in Türkiye."