HaberlerNASA'dan gelen kara delik fotoğrafı şaşırttı!

NASA'dan gelen kara delik fotoğrafı şaşırttı!

NASA'nın yayınladığı kara delik fotoğrafı, bilim adamlarını ve uzay ile ilgilenenleri şaşkına çevirdi.

NASA'dan gelen kara delik fotoğrafı şaşırttı!

NASA’nın yayınladığıkara delik fotoğrafı, bilim adamlarını ve uzay ile ilgilenenleri şaşkına çevirdi. Bilindiği gibi kara delikler etrafında bulunan her şeyi içine çekmekte ve etrafına çıkan hiçbir şey kara deliklerden kurtulamamaktadır. Fakat NASA’nın  Nuclear Spectroscopic Telescope Array teleskopunun da içinde bulunduğu teleskopları son derece ilginç bir görüntü yakaladı. Yakalanan görüntüde, kara deliğin içinden bir şeyin dışarı çıktığı görülürken, dışarı çıkma evresinde de büyük bir X-ray enerji dalgası yaydığı görülüyor.

BİLİM ADAMLARI ŞAŞIRDI

Konuyla ilgili açıklama yapan bilim adamları, gelen fotoğrafın NASA’nın büyük kütleli kara delikleri anlaması için büyük önem taşıdığını ifade ederken, araştırmacı Fiona Harrison ‘gizemli’ olarak isimlendirdikleri bu enerji kaynağının, kara delik yapısı ve büyüklüğü hakkında önemli ipuçlar sağladığını ifade etti. Harrison, gelen fotoğraf üzerinde araştırmaların devam edeceğini dile getirdi.

SIRADAKİ HABER