Samsun haber gazetesi
X Reklamı Kapat

STSO personeline eğitim

TSE Samsun Belgelendirme Müdürlüğü tarafından Samsun TSO personeline yönelik, “TS ISO/10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetim Sistemi Eğitimi” verildi

STSO personeline eğitim

Türk Standartları Enstitüsü (TSE) Samsun Belgelendirme Müdürlüğü tarafından, Samsun Ticaret ve Sanayi Odası (STSO) personeline iki gün sürecek, ‘TS ISO/10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetim Sistemi Eğitimi’ verilmeye başlandı. STSO Toplantı salonunda gerçekleştirilen eğitimin açılışında konuşan TSE Baş Tetkik Görevlisi ve Eğitmeni Murat Sayar, ISO 10002 standardının; müşteri şikâyeti alındığında sistemin nasıl yönetilmesi gerektiğini, şikâyetten kaynaklanan müşteri memnuniyetsizliğini memnuniyete dönüştürmenin yollarını, müşterilerine beklentilerinin de ötesinde hizmet vermeyi arzulayan şirketlere kılavuzluk eden bir standart olduğunu söyledi. 

Üye memnuniyetinin en önde gelen önceliklerinden biri olduğuna vurgu yapan STSO Yönetim Kurulu Başkanı ve TOBB Yönetim Kurulu Üyesi Salih Zeki Murzioğlu ise, geleneksel metotlarla müşteri beklentilerini karşılamaya çalışmanın günümüzde yeterli olmadığını söyledi. Üyelerine daha iyi hizmet sunabilmek adına sürekli eğitimler organize ettiklerini belirten Murzioğlu, “TS ISO/10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetim Sistemi Eğitimi de bunlardan biri. Eğitimler sonucunda sisteme layık bir şekilde memnuniyet odaklı çalışmalarımıza devam edeceğiz” diye konuştu. 



EN ÇOK OKUNANLAR

Alkollü sürücü kasap dükkanına çarptıktan sonra takla attı

1 Alkollü sürücü kasap dükkanına çarptıktan sonra takla attı