Kitleler sloganlarla düşünür ve karar verirler.

Sloganda asıl olan, bireyin ve kitlenin duygularını okşamaktır. Sıradan vatandaş bu sloganın arkasına bakmaz bile.

2019 Yerel seçimler için iktidar partisi gerek aday ve gerekse seçim propaganda stratejisini ve sloganlarını hazırlayarak toplumun huzuruna çıkmış bulunmaktadır. Ana ve yavru muhalefetler ise biraz arkadan takip etmekte ve aynı zamanda da suskun…

AK PARTİ 2019'A, 'ÖNCE MİLLET- ÖNC MEMLEKET' ŞEMSİYESİ ALTINDA' , 'SOSYAL BELEDİYECİLİKTEN GÖNÜL BELEDİYECİLİĞİNE' sloganı ile girmektedir.

Sosyal demek, toplumsal(toplumla ilgili) demektir. Yani toplumun her kesimine hizmet ulaştırmak demektir.

Gönül ise sevgi, aşk, muhabbet, istek, arzu, heves, razı olma, rıza ve cesaret anlamlarına gelir. Kültürümüzde iyi ve kötü bütün duyguların kaynağı olduğu kabul edilen kalbin manevi yönünü ifade eder.

Tasavvufta ise aşkın kaynağı olarak kabul edilir.

Yunus Emre şöyle diyor:

'Gönül Çalabın tahtı, / Çalap gönüle bahtı.

İki cihan bedbahtı, / Kim gönül yıkar ise.'

Hizmet üretmeksizin insanların gönlünü almak mümkün mü?

Adı ister sosyal isterse gönül denilsin, fark etmez. Ortak paydası çıkardır. Allah rızasının olduğu yerde gönül de olur sosyal de.

Politikada gerçek hizmet , 'SEÇMEN ODAKLILIĞI' İLE ANCAK MÜMKÜN OLUR.

Seçmen odaklılık demek, vatandaşın ihtiyaçları ile beklentilerinin hizmet tasarımına yansıtılması demektir.

Gönül belediyeciliği AK PARTİ'nin belediyecilikteki 15 yıllık deneyiminin karşılığı olabilecek mi? Aday açıklama töreninde gördük ki, Sayın Fuat GÖKTAŞ DIŞINDA HALKIN İÇİNE KARIŞIP GÖNÜL ALMAYA TALİP ADAMA PEK RASTLANILMADI. Kuleden yerlere inmek gerek. Gönül Belediyeciliğinin Sosyal Belediyecilikten farkı ortaya konulmalı ve altı doldurulmalıdır.

Günde 50- 100 TV kanalının önünden geçerek sokağa çıkan insan, eski insan değildir. Mevlana gibi yeni şeyler söylemenin zamanıdır cancağızım. Sevgi ile…

[email protected]