YAZILAR




Yetkin BULUT

Demokrasi ve ekonomi (19 Tem 2016) Pokemon (14 Tem 2016) Turizm kültürü (12 Tem 2016) Normalleşme (07 Tem 2016) Bayram (05 Tem 2016) Brexit (28 Haz 2016) Başarı (21 Haz 2016) Turizmde yeni trendler (16 Haz 2016) Nerede çalışıyorsun? (14 Haz 2016) Güven eksikliği (09 Haz 2016) Yönetim / Yönetici (07 Haz 2016) Turizmin ekonomik etkileri (02 Haz 2016) Ekip mi kadro mu? (31 May 2016) G.E.R.N (24 May 2016) Sanal gerçeklik (19 May 2016) Central Park (17 May 2016) Hikayenin gücü (12 May 2016) Vize serbestliği (10 May 2016) Samsun ziyaretçi profili (05 May 2016) Hüsnü Komiser (03 May 2016) Fiyatlandırma modeli (26 Nis 2016) Turizm krizi (21 Nis 2016) Varış merkezi (19 Nis 2016) Turizm (14 Nis 2016) Yola kiminle çıkmak istersiniz? (15 Ara 2015) İYİMSERLİK AMA … (08 Ara 2015) RUSYA MESELESİ (04 Ara 2015) TUĞLA TESTİ (10 Kas 2015) KOBİLERE DESTEK (22 Eki 2015) VW MESELESİ (16 Eki 2015) BÜYÜK RESMİ OKUMAK (13 Eki 2015) FED VE SONRASI (22 Eyl 2015) ÇİFT BAŞLILIK (18 Eyl 2015) 1 KASIM’A DOĞRU (16 Eyl 2015) MAYMUN VE KAFES (01 Eyl 2015) TÜKETİCİ GÜVEN ENDEKSİ (25 Ağu 2015) BALIKÇI (13 Ağu 2015) TURİZM VE MİLLİ GELİR (12 Ağu 2015) HİZMET KALİTESİ (06 Ağu 2015) OLMASA DA OLUR (04 Ağu 2015) NE YAPARSAN YAP AŞK İLE YAP (30 Tem 2015) KÂR PAYLAŞIMI (28 Tem 2015) SPORDA MARKALAŞMA (24 Tem 2015) İYİ BAYRAMLAR (16 Tem 2015) SAMSUN KENT MARKASI II (07 Tem 2015) PLAZA DİLİ (02 Tem 2015) SAMSUN: KENT MARKASI (25 Haz 2015) BABALAR GÜNÜ (23 Haz 2015) EGEMENLİK KAYITSIZ ŞARTSIZ MÜŞTERİNİNDİR. (18 Haz 2015) SAMSUN KÜLTÜR (16 Haz 2015) İŞLETMECİ OLMAK (12 Haz 2015) PARACIKLAR PARACIKLAR (04 Haz 2015) MALİYETLER II (03 Haz 2015) SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZM (28 May 2015) İNSAN ODAKLILIK (26 May 2015) SLOW FOOD (19 May 2015) MALİYETLER I (14 May 2015) YENİLENEBİLİR ENERJİ VE SAMSUN (12 May 2015) DÖVİZ VE İŞLETMELER (07 May 2015) İZNİNİZİ ALABİLİR MİYİM? (05 May 2015) ASLAN İLE KARINCA (28 Nis 2015) TURİZME DAİR (23 Nis 2015) ORTAKLIK KÜLTÜRÜ (21 Nis 2015) AYRINTI (16 Nis 2015) BAKIŞ AÇISI (14 Nis 2015) Müşteri Değeri (07 Nis 2015) REKREASYON VE SOSYAL MEDYA (02 Nis 2015) MÜŞTERİ NE İSTER? (31 Mar 2015) İŞİNİ SEVME VE BAŞARI (18 Ara 2014) İNOVASYON VE PAZARLAMA (16 Ara 2014) GÜDÜLEME VE HERZBERG (11 Ara 2014) EMPATİ (09 Ara 2014) İYİ ÜRÜN (04 Ara 2014) ZİNCİR (02 Ara 2014) 3S. (27 Kas 2014) SİYASAL İLETİŞİM (25 Kas 2014) HALKA AÇILMA (20 Kas 2014) KONGRE VE FUAR (18 Kas 2014) DEĞERLER VE YAŞAM BİÇİMLERİ (13 Kas 2014) DEĞERLER, TUTUMLAR VE YAŞAM BİÇİMLERİ (11 Kas 2014) FARKLILAŞMA AMA NASIL? (06 Kas 2014) Benlik kavramı ve pazarlama uygulamaları (04 Kas 2014) Tutum ve Pazarlama Stratejileri (30 Eki 2014) GERİLLA PAZARLAMA (28 Eki 2014) İLGİLENİMİ ARTIRMA STRATEJİLERİ (23 Eki 2014) İLGİLENİM VE PAZARLAMA (21 Eki 2014) ALGININ YORUMLANMASI (16 Eki 2014) ALGI (14 Eki 2014) VANİLYALI DONDURMA (08 Eki 2014) YÖNETİCİLERDE BULUNMASI GEREKEN 3 NİTELİK (02 Eki 2014) KIRIK FİNCAN (30 Eyl 2014) TÜRKİYE’DE SOSYO EKONOMİK SINIFLAR VE PAZAR BÖLÜMLENDİRME (25 Eyl 2014) KARAR ALMAYA STRATEJİK YAKLAŞIM (23 Eyl 2014) PAZARLAMADA ODAK NOKTA: TÜKETİCİ (18 Eyl 2014) İYİ İLETİŞİM = İYİ PAZARLAMA 3 (16 Eyl 2014) İYİ İLETİŞİM = İYİ PAZARLAMA 2 (09 Eyl 2014) STRATEJİK DÜŞÜNME DÜZEYLERİ VE PAZARLAMA STRATEJİLERİ (04 Eyl 2014) İYİ İLETİŞİM = İYİ PAZARLAMA (02 Eyl 2014) PAZARLAMADA STRATEJİK DÜŞÜNME (28 Ağu 2014) MARKA OLMAK (26 Ağu 2014)