Gaziantep Sanayi Odası Mesleki Eğitim Merkezi'nde gerçekleştirilen 'E-ticarette Pazarlama Yöntemleri' konulu eğitim kapsamında, alanında uzman eğitimciler tarafından, verimli şirket yönetimi, dijital iletişim, E-Pazarlama ve marka yönetimi konusunda sunumlar yapıldı. Ayrıca toplantıda gsotrade.com web sitesi üzerinden üyelerin alabileceği hizmetler ve yeni projeler hakkında bilgi verilerek katılımcıların soruları da cevaplandı. GSO üyelerinin 2018 yılında ihracatını artırmak için başlatılan projeyle, firmalar iki e-ticaret sitesine üye yapılıyor. www.gsotrade.com portalına üye olan firmalara özel hazırlanacak sayfalarda firmalar bir yıl boyunca 800'e yakın ürününü fotoğraflarla, videolarla sayfada sergileyebiliyor. İngilizce, Almanca, Rusça, Arapça, Çince dillerinde hizmet, müşterilerine özel şifreli girişle online showroom oluşturma imkanı, 8 farklı kullanıcıyla erişim hakkı, özel dijital katalog oluşturma imkanı, E- ticaret sipariş takip ve raporlama modülü gibi birçok seçenek de yer alıyor. İkinci site olan tradeatlas.com ile de firmalar, bir yıl boyunca ürettikleri ürünün ismini veya 6 haneli Gümrük Tarife İstatistik Pozisyonu (GTİP) kodunu sitenin veri tabanında aratarak 200'den fazla ülkeden söz konusu ürünü ithal eden firmaların detaylı bilgilerine ulaşabiliyor.

GSO’nun E-Ticaret Atağı Projesi eğitimlerine yoğun ilgi sürüyor