HaberlerTüketici sosyal medyadan şikayetçi

Tüketici sosyal medyadan şikayetçi

Tüketiciler Birliği Genel Başkanı Mahmut Şahin, son zamanlarda internet tabanlı yapılan alışverişle ilgili çok sayıda müracaat aldıklarına işaret etti.

Tüketici sosyal medyadan şikayetçi

Tüketiciler Birliği Genel Başkanı Mahmut Şahin, son zamanlarda internet tabanlı yapılan alışverişle ilgili çok sayıda müracaat aldıklarına işaret ederek,
"Günümüzde ne yazık ki en çok şikayeti sosyal medya mecrasından, uzaktan satışlar konusunda alıyoruz. Yani şikayetlerin neredeyse 3'te 2'si Facebook, Instagram ve Twitter'dan yapılan satışlardandır. Türkiye'de de maalesef gerek hukuki gerek kültürel anlamda uzaktan satışın altyapısı oluşmadığı için ciddi sorunlar yaşanıyor. Aldığımız üründe firmanın adresi ve adı yok. Firmayı aradığımızda bir daha bulamıyoruz. Kargoyla ürünü getirdiği için parasını ödüyoruz ancak firmayı bir daha bulamıyoruz. Sizi sosyal medyada ya da iletişim noktasında da engelliyorlar, bir daha ürünü satan firmaya ulaşamayabiliyorsunuz. Şayet firmayı bulamıyorsak, kaçmışsa ya da sahtekar ise parayı ödediğimiz için kargoyu sorumlu tutmalıyız. Mahkemelere şikayetimize kargo şirketlerini de dahil etmeliyiz ayrıca kargo o firmanın adresini bize bildirmek zorundadır."



SIRADAKİ HABER