HaberlerAdana haber153 Çağrı Merkezi çalışanlarına "Güzel Konuşma" eğitimi

153 Çağrı Merkezi çalışanlarına "Güzel Konuşma" eğitimi - Adana haber

Adana Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezi 153 personeline yönelik 3 hafta sürecek eğitim çalışması başladı.

153 Çağrı Merkezi çalışanlarına

Altın Koza A.Ş. Yönetim Kurulu Üyesi tiyatro sanatçısı İsmail Timuçin tarafından verilen "Güzel Konuşma" eğitimi ile katılımcılara daha anlaşılır, etkili ve doğru konuşma tekniklerinin kazandırılması hedefleniyor.
Eğitimde, İletişim Kavramı, Ses Nefes Teknikleri, Artikülasyon, Fonetik-Diksiyon, Vurgu-Tonlama, Konuşma ve Sunum Uygulamaları, Dil ve Konuşma Yanlışları, Akıcı Konuşma ve Telaffuz konuları ele alınıyor.

İLGİLİ HABERLER

Fahri trafik müfettişleri Samsun'da ceza yağdırıyorFahri trafik müfettişleri Samsun'da ceza yağdırıyorSamsun'da cinayetSamsun'da cinayetSamsun'a şehit ateşi düştüSamsun'a şehit ateşi düştüSamsun'da müteahhit denizde yüzerken boğulduSamsun'da müteahhit denizde yüzerken boğulduSamsun'da vaka sayısı arttı, valilik yeni tedbirleri açıkladıSamsun'da vaka sayısı arttı, valilik yeni tedbirleri açıkladı

SIRADAKİ HABER