İnsan hayatını kolaylaştıran teknolojik yenilikleri yakından takip ederek vatandaşın faydası için kullanan Şehitkamil Belediyesi, bir yeniliği daha hayata geçirdi. İlçede yaşanacak problemlerin en hızlı şekilde çözülmesini sağlamak adına Whatsapp ve Bip uygulamaları üzerinden iletişim hattı oluşturan Şehitkamil Belediyesi, vatandaştan gelen şikayet, talep ve istekleri anında karşılayacak.
'Sıkıntıları en kısa sürede çözüme kavuşturacağız''
Yeni uygulamaya ilişkin açıklamada bulunan Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet anlayışıyla çalıştıklarını vurguladı. Fadıloğlu, 'Teknolojinin doğru kullanıldığı zamanlarda insan hayatını ne kadar kolaylaştırdığının bilincindeyiz. Geliştirilen yeni bilişim teknolojileri ile daha doğru kararlar vermenin yanı sıra zaman konusunda da büyük kazanımlar elde ediyoruz. Teknolojinin sağladığı avantajlardan en iyi şekilde yararlanmak istiyoruz. Teknoloji sayesinde bir yandan vatandaşımızın bize çok daha kolay ulaşmasını sağlarken, diğer yandan da etkin bir çalışma gerçekleştiriyoruz. Hem vatandaşımızın hem de kendi işimizi kolaylaştırmak adına zaten birçok mobil uygulama kullanarak hizmet veriyoruz. Vatandaşımızın sorunlarını en hızlı ve etkin biçimde çözmek adına Whatsapp ve Bip uygulamaları üzerinden bir iletişim hattı oluşturduk. Vatandaşımız, 0530 919 27 27 numaralı hat üzerinden bize ulaşacak. Biz de Çağrı Merkezi görevlilerimizin yetkili mercilere bildireceği sorunları en kısa sürede çözüme kavuşturacağız' diye konuştu.