Karadeniz Turistik İşletmeciler Derneği (KATİD), turizm sektöründeki eğitim çalışmalarına ara vermeden devam ediyor. Sektör çalışanlarının eğitimini arttırmak, gelişen sektör dinamiklerine ayak uydurmalarını sağlamak için yapılan eğitimlerin ikincisi başladı.

EKSİKLER GİDERİLECEK

KATİD Başkanı Murat Toktaş, özellikle yaz döneminde yoğunluktan dolayı hijyen konusunda yaşanan eksikliklerin giderilmesi ve yanlış bilinenlerin düzletilmesi için yapılan eğitim çalışmasının Türkiye'nin lider danışmanlık firması tarafından verildiğini söyledi.

TESİSLERDE HİJYEN

Tesislere ihtiyaç duydukları her konuda destek vermeye devam ettiklerini dile getiren Toktaş, 'Bu yılki ikinci konumuz 'Tesislerde Hijyen', BİX Danışmanlık ile birlikte organize ettiğimiz eğitim çalışmasına Samsun, Ordu ve Trabzon illerdeki tesisler katılıyor. Sezon öncesi tesislerimizin hazırlıklarına destek olmaya çalışıyoruz. Amacımız bölgemizdeki personel ve hizmet kalitesini artırarak, Türk turizmi içinde bölgemizi her anlamda üst sıralara taşımak. Bu eğitimler de bunun bir parçası. Eğitimlerde bizlere destek olan BİX Kurumsal a, North Point Hotel'e, Balıktaşı City Hotel'e ve Grand Zorlu Hotel'e teşekkür ederim' ifadelerini kullandı.