İstanbul'dan başlayarak tüm Türkiye'yi gezecek olan Hyundai'nin yeni showroom projesi, yeni bir otomobil satın almak isteyenlere özel fırsatlar sunmaya devam ediyor. Sınıfının en beğenilen modelleriyle Türkiye'yi il il gezecek olan Hyundai, şehrin içindeki AVM'lerde ulaşımı rahat bir konumda test etmek isteyen müşterilerine eğlenceli dakikalar da yaşatmış oluyor. Oldukça teknolojik ve ferah olan Hyundai Pop-up Showroom, 150 metrekarelik alanıyla yeni ürün gamını tanıtıma fırsatı sağlarken aynı zamanda marka hakkında da önemli deneyimler yaşatıyor.

HEDEF; EN SEVİLEN MARKA OLMAK

Konuyla ilgili görüşlerini dile getiren Hyundai Assan Genel Müdürü Önder Göker, 'Beğenilen modellerimizi, Pop-up Showroom'un dinamik satış ve ürün yerleştirme ekibi ile ülkemizdeki tüm müşterilerimize yakından tanıtmış ve test ettirmiş oluyoruz. Çünkü klasik showroom mantığı yerine, insanların aileleriyle zaman geçirdiği yerleri tercih ederek, onları zamandan tasarruf ettirmiş ve aynı zamanda otomobil satın almak isteyenlerin de gereksinimlerine uygun modellerimizi çok detaylı bir şekilde anlatmış oluyoruz. Ayrıca müşterilerimizin aileleri ile birlikte showroom'umuzda dinlenmeleri ve oyunlara dahil olmaları da bizim için çok anlamlı. Çünkü Hyundai ailesi olarak birinci hedefimiz, 'otomotiv sektörünün en sevilen markası olmak' dedi.

2018 DÜNYA KUPASINA GİTME ŞANSI

Hyundai, düzenlediği bu özel proje ile her şehirde 200'den fazla test sürüşü yaparken aynı zamanda binlerce ziyaretçiyi showroom'unda ağırlamış oluyor. Ayrıca 15 Nisan'a kadar Hyundai Pop-up showroom'u ziyaret ederek test sürüşüne çıkanlar, FIFA 2018 Dünya Kupası çekilişine katılma hakkı kazanacak.

Mehtap YILDIZ