Prof. Dr. Necmettin Erbakan Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'ni ziyaret eden Vali Nayir, 'Anadolu zengin bir coğrafya. İlimiz de o zenginlikten pay almış. Ama gittiğimiz sınıflarda çocukların Kütahya'nın zenginliğinin farkında olmadıklarını görüyorum. 'Kütahya kötü bir yer, gezilecek bir yeri yok' gibi cevaplar alıyoruz. Bunlar yanlış şeyler. Kütahya doğasıyla, tarihiyle, kültürüyle, sanatıyla gerçekten zengin bir şehir. Bizim olanı küçük görmek gibi bir huyumuz var. Var olanın çok farkında değiliz. Kütahya'nın zenginliklerinden çocuklarımıza bahsetmemiz lazım. Yüzde 56'sı orman olan, topraklarından 36 değişik maden çıkan, 11 değişik bölgesinde sıcak su kaynakları olan bir iliz. Bunlar birçok ilde olmayan değerler. Çocuklarımızın kendi illerini tanımaları noktasında eksiklerini tamamlamaları lazım. Bu zenginliği bilirlerse kendilerine olan güvenleri artar. Öğretmenlerimiz sınıfta boş zamanlarında Kütahya'nın zenginliğini, güzelliğini anlatsınlar. Gözümüzü hep çevre illere dikersek mesafe alamayız. Kütahya bu zenginliğinin farkında olmalı. Ülkenin geleceği için ne yapılırsa bizim geleceğimiz için yapılıyor. Dolayısıyla gelecek planlaması içerisinde en önemli rolü sizler üstleniyorsunuz. Öğretmenlerimiz de bu yükü kaldıracak güçte, kabiliyette' diye konuştu. (EFE)
Vali'den öğretmenlere talimat: Kütahya'nın değerlerini de anlatın
Öğrencilerin Kütahya'ya dair olumsuz düşüncelerinin kendisini üzdüğünü ifade eden Vali Ahmet Hamdi Nayir, öğretmenlerden Kütahya'nın zenginliklerini anlatmalarını istedi.
Prof. Dr. Necmettin Erbakan Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'ni ziyaret eden Vali Nayir, 'Anadolu zengin bir coğrafya. İlimiz de o zenginlikten pay almış. Ama gittiğimiz sınıflarda çocukların Kütahya'nın zenginliğinin farkında olmadıklarını görüyorum. 'Kütahya kötü bir yer, gezilecek bir yeri yok' gibi cevaplar alıyoruz. Bunlar yanlış şeyler. Kütahya doğasıyla, tarihiyle, kültürüyle, sanatıyla gerçekten zengin bir şehir. Bizim olanı küçük görmek gibi bir huyumuz var. Var olanın çok farkında değiliz. Kütahya'nın zenginliklerinden çocuklarımıza bahsetmemiz lazım. Yüzde 56'sı orman olan, topraklarından 36 değişik maden çıkan, 11 değişik bölgesinde sıcak su kaynakları olan bir iliz. Bunlar birçok ilde olmayan değerler. Çocuklarımızın kendi illerini tanımaları noktasında eksiklerini tamamlamaları lazım. Bu zenginliği bilirlerse kendilerine olan güvenleri artar. Öğretmenlerimiz sınıfta boş zamanlarında Kütahya'nın zenginliğini, güzelliğini anlatsınlar. Gözümüzü hep çevre illere dikersek mesafe alamayız. Kütahya bu zenginliğinin farkında olmalı. Ülkenin geleceği için ne yapılırsa bizim geleceğimiz için yapılıyor. Dolayısıyla gelecek planlaması içerisinde en önemli rolü sizler üstleniyorsunuz. Öğretmenlerimiz de bu yükü kaldıracak güçte, kabiliyette' diye konuştu. (EFE)
Yorumlar
Trend Haberler
Yavru Köpek Fiyatları 2024 Köpek Cinsleri Ve Fiyatları !
Twitter İfşa Haberleri
22 Nisan Fındık fiyatları ne kadar? Fındıkta Yükseliş Devam edecek mi?
Samsun'u Bekleyen Felaket: 7.2 Şiddetindeki Deprem Uyarısı
Başarılı Yaşam Koçu Fidan Atalay, Baharın Gelişini Kutladı ve İlgi Odağı Oldu
Samsun'da 21 Nisan 2024 Bölgesel Elektrik Kesintileri!