Tüketiciler Birliği Genel Başkanı Mahmut Şahin, "Poşetlerin üzerinde reklam olduğunu görüyoruz. Yani bedelini ödediğimiz bir poşetin üzerinde bizim belirlemediğimiz bir firmanın reklamıyla karşılaşıyoruz. Burada bir dayatma var aslında. Eğer o ürünün bedelini ben ödüyorsam üzerinde reklam olmamalı. Şayet oluyorsa da 25 kuruşa değil, reklam bedeli düşülerek bize satılmalı" dedi. Şahin, Tüketiciler Birliği olarak ücretli poşet uygulamasını desteklediklerini söyledi. Uygulamayla, doğaya verilen zararın azalacağını dile getiren Şahin, "Bu uygulama doğaya zarar veren ürünlerin azaltılması adına güzel bir çözüm oldu. Doğanın bizden çocuklarımıza birer emanet olduğunu ve bu emaneti de çocuklarımıza düzgün şekilde teslim etmemiz gerektiği noktasında bir adım atılması gerekiyordu ve atıldı. Biz de bunu takdirle karşıladık" diye konuştu.