Kırmızı-Beyazlıların Başkanı İsmail Uyanık ligin 3. haftasında oynanan BAK Spor Kulübü -Samsunspor karşılaşmasını protokol tribününden takip etti. Başkan Uyanık müsabaka boyunca heyecanlı halleriyle dikkat çekti. Samsunspor'un kaydettiği gollerde büyük sevinç yaşayan Başkan İsmail Uyanık, alınan beraberlik sonucuna ise üzüldü.