Türkiye'de ilk defa geçtiğimiz sezon Ankara'da sahneye konulan 'The Funtime of the Opera' interaktif konseri, 'Operada hayalet değil, eğlence var!' sloganıyla Samsunlu seyircileriyle buluşuyor. Opera sanatının farklı bir pencereden tanıtıldığı, sahne ve seyirci arasındaki görünmez duvarın ortadan kalktığı, izleyenlerin de müzik icra etme şansını yakaladığı eşsiz bir konsept olan 'The Funtime of the Opera' tanıtımlı konseri, 25 Eylül 2019 Çarşamba saat 20.00'de Aydın Gün Salonu'nda ilk defa sahneleniyor.
ORKESTRANIN BİR PARÇASI OLACAKSINIZ
80 dakika süren 'The Funtime of the Opera' konserinde Orkestra Şefi Musa Göçmen yönetiminde, Soprano Sezgi Elhüseyni, Mezzo Soprano Leyla Ceren Koç, Tenor Gürkan Sezgin ve Bariton Murat Göçken solist sanatçı olarak yer alırken; sanatçılara Samsun Devlet Opera ve Balesi Orkestrası eşlik edecek. Konserin başkemancısı Eylül Benek Salcan. Konserin metin düzenlemesi ve orkestra şefliğini üstlenen dünyaca ünlü Şef Musa Göçmen, yurtdışında İngilizce gerçekleştirdiği interaktif konser konsepti, geçtiğimiz sezon ülkemizde sahnelemeye başladığından beri büyük ilgiyle karşılandı. Alışıla gelmiş klasik müzik dinleme kalıbının dışına çıkılan konserde seyirciler şarkılara eşlik ederek, ıslık çalarak veya tempo tutarak orkestranın bir parçası oluyor.






