Şu andan itibaren Google'da bir yer bulduğunuzda, telefon numarası, çalışma saatleri gibi işletme bilgilerinin altında yeni soru – cevap özelliğini de görebileceksiniz. Ancak henüz yerler hakkında bir soru sorulmamış olması da muhtemel.

Google ayrıca işletme sahiplerini Sıkça Sorulan Sorular'ı cevaplamaları için teşvik ediyor. Google Haritalar'da bir soru sorulduğunda işletme sahiplerine de bildirim gidiyor.

Google bu hamlesiyle Haritalar'a daha çok kullanıcı odaklı içerik sağlamayı amaçlıyor. Bir diğer amaç ise işletmelerin platformda sürekli aktif halde kalması. Hali hazırda haritalarda bilgi paylaşımı yapan ve haritalara fotoğraf yükleyen kullanıcıları ödüllendiren Google, soru – cevap özelliği ile daha interaktif bir ortam sunmayı amaçlıyor. Facebook'un da yakın zamanda odaklandığı yerel işletmeler bakalım bu yeni özelliği nasıl kullanacak?

Webrazzi