Demiryolu çok önemli.

Atatürk önemine binaen o günün koşullarında yurdu demiryolu ağı ile ördürdü.

Balık hafızalı bizlere mesaj verdi.

Görelim.

Yapalım.

En önemlisi de kazanalım, diye.

Kat ettiğimiz yol, bu çağda devede kulak değil.

Beceriksiz miyiz?

Yoksa geleceği görmekten uzak mı?

Samsun-Sivas 1932'den beri demiryolu ile bağlı.

Orta ve Doğu Karadeniz'in tek demiryolu da bu.

Bir süreden beri yenileme çalışmaları yapılıyor.

Bu çalışmalar 2017 sonunda tamamlanacak.

Bu tarih milletvekillerimiz Ahmet Demircan, Fuat Köktaş, Hasan Basri Kurt ve Orhan Kırcalı'nın ziyaret ettiği DDY Genel Müdürü İsa Apaydın tarafından açıklandı.

Bir aksilik çıkmazsa demiryolumuza yine kavuşacağız.

Hem de hızı iki kat artırılmış trenlerle.

9,5 saatlik Samsun-Sivas 5 saatte kat edilebilecek.

Hattın günlük kapasitesi 21'den 54'e çıkacak.

Halkın tercihi beklenilenden çok artacak.

Bu yol sadece yük taşımacılığında kullanılmayacak.

Aynı zamanda yolcu taşımacılığı da yapılacak.

Kısacası beklediğimize değecek.

Haydi hayırlısı.

Bu böyle ya hızlı tren?

Karıştırmayın o tarafı.

Samsun-Sivas Demiryolu ulaşımının başladığı 100'üncü yılda.

Yani 2032'te kavuşacağımızı ümit ediyorum.

Neden mi?

Kaplumbağa hızı.

Buna da neden siyasilerimiz.

Kullanıyorlar.

Kullandıkları bu yol biterse ne olacak?

Yeni yol açmaları mümkün olabilir mi?

Durum böyle olunca hız kesilir.

Projeler tozlu raflardan bir türlü çıkarılmaz.

Seçimler öncesi temcit pilavı gibi ısıtılıp ısıtılıp önümüze konur.

Büyük bir gururla.

Günümüzde olduğu gibi.

Bu böyle biline.