İletişim Uzmanı ve Sosyal Medya Danışmanı Nurhan Demirel, Türkiye'de çok sayıda kullanıcısı bulunan sosyal medyanın son zamanlarda banka dolandırıcılarının merkezi haline geldiğini söyledi. Demirel, sahte banka reklamlarının büyük tehdit oluşturduğuna dikkati çekerek, şunları kaydetti: "Dolandırıcılar, sosyal medya ağlarının sunduğu 'sponsorlu yayınlar' özelliğini kullanarak, oldukça profesyonel grafiklerle hazırladıkları reklamları çok geniş kitlelere ulaştırabiliyorlar. Bankaların logoları, kurumsal renkleri ve sloganlarının kullanıldığı reklamları gerçeğinden ayırt etmekte zorlanan kullanıcılar, siber dolandırıcılık mağduru oluyorlar." Sosyal medya ağları tarafından dolandırıcılık konusunda güvenlik önlemlerinin alınması gerektiğini ifade eden Demirel, "Türk bankalarının logoları ve kurumsal kimlikleriyle sosyal medyada hesap açan dolandırıcılar, sahte sponsorlu reklamlarla vatandaşların hesaplarını boşaltıyor' dedi.
Banka reklamlarına dikkat!
İletişim Uzmanı ve Sosyal Medya Danışmanı Nurhan Demirel, Türk bankalarının logoları ve kurumsal kimlikleriyle sosyal medyada hesap açan dolandırıcıların, sahte sponsorlu reklamlarla vatandaşların hesaplarını boşalttığı uyarısında bulundu
Trend Haberler
Rakı Fiyatları 2024 - 35’lik, 50’lik, 70’lik Rakı Fiyatı
Twitter İfşa Haberleri
Mersin-Adana Otoyolunda Gasp Çabası! Canlarını Tehlikeye Atıyorlar
Samsun'u Bekleyen Felaket: 7.2 Şiddetindeki Deprem Uyarısı
24 Nisan 2024 Samsun Elektrik Kesintileri Hakkında Bilgilendirme!
Yaşamın Evriminde Temel Bir Dönüm Noktası: İki Yaşam Formunun Üçüncü Kez Birleşmesi