Atakum Belediyesi gayrimenkul değerleme uzmanlarının, işlemlerini belediyeye gelmeden gerçekleştirme talebi üzerine yeni bir uygulama geliştirildi.

Belediyeden yapılan açıklamada şu bilgiler paşlaşıldı: "Uzmanlar, salgınla mücadele döneminde işlemlerini telefon ve elektronik ortamı kullanarak gerçekleştirebilecek. Bu yolla hem gayrimenkul değerleme uzmanlarının hem de onlara hizmet veren belediye çalışanlarının sağlıkları riske girmemiş olacak. Samsun'da görev yapan gayrimenkul değerleme uzmanları, arşiv kayıtlarına ulaşabilmek için öncelikle Atakum Belediyesi Çözüm Merkezi'ne ulaşarak Gelirler Servisine yönlendiriliyor. Raporu için ihtiyaç duyduğu dosya bilgilerini ve ayrıntıları aktaran uzman için gelir kaydı oluşturuluyor. Bu görüşmenin ardından gayrimenkul değerleme uzmanı e-belediye ödeme kısmına TC kimlik numarası ya da sicil numarası ile giriş yaparak ödemesini gerçekleştiriyor. Bu safhada edindiği elektronik dekontu ekleyerek belediyenin mail adresindeki talep formunu dolduran uzman işlemini tamamlamış oluyor. Gayrimenkul değerleme uzmanının talebi, Çözüm Merkezi ekipleri tarafından arşiv birimine iletiliyor. Bu birimdeki belediye çalışanları, talep edilen belgeleri kısa süre içinde e-posta olarak uzmana ulaştırıyor."