İçerik üretmek de tıpkı fiziksel bir ürün üretmeye benziyor aslında. Öncelikli olarak içerik üretimi için ilham beklenmesine asla gerek yok. Yola çıktığınız zaman zaten kafanızda bir şeyler netleşiyor ve bir kapının diğer bir kapıyı açtığını görüyorsunuz.
Bu nedenle ufak bir başlangıç noktasına veya referansa ihtiyacınız var. Çıkmış olduğunuz konudan başka bir konuya atlıyorsunuz, oradan daha farklı bir şey öğreniyorsunuz ve bu şekilde bu durum devam edip gidiyor.
İçerik Üretiminde Sıkıntıya Düşersek Ne Yapmalıyız?
Bazen ise gerçekten başlık üretmekte sıkıntı yaşayabiliyoruz. Fakat gündem o kadar hızlı ki her gün yeni bir olayla karşı karşıya kalıyoruz. Yazacak hiçbir şey bulamadığımız zamanlarda ise Gündemle alakalı konulara değiniyor veya CHAT GPT'Ye fikrini sorabiliyoruz.
En son çaresiz kaldığımız durumlarda yapay zekâ bu konuda bizlere yardımcı olabiliyor. Gündem, yaşam,sağlık, ekonomi, tarih, felsefe ne olursa olsun YZ karşımıza çarpıcı başlıklar çıkarabiliyor.
İçerik Üretmek Sıkıcı Olur mu?
İçerikleri günlük olarak üretmek gerçekten belirli bir zaman aralığında oldukça eğlencelidir. Örneğin 2 veya bilemediniz 3 ay gibi bir süre içerisinde her gün yeni bir motivasyon bulursunuz kendinize. Geçen bu sürenin ardından ise iş bırazcık sıkıcı bir hâl almaya başlayabilir. Bu gibi zamanlarda kendimizi motive edebilmenin yöntemlerini araştırmalı, kendimizi daima geliştirdiğimizi düşünerek kendi kendimize ilham vermeliyiz.
Yani içerik üretimi aslında bir o kadar eğlenceli fakat bir o kadar da zor bir meslek....




