Kortizol Ne Hormonudur? Ne Zaman Salgılanır?
Kortizol Ne Hormonudur? Ne Zaman Salgılanır?
İçeriği Görüntüle

İçerik pazarlaması hedef kitleye değerli ve tutarlı aynı zamanda ilgi çekici içerikler sunarak onların dikkatlerini çekmeyi ve güvenlerini kazanmayı amaçlayan bir dijital pazarlama stratejisidir. Amaç burada sadece ürün satmak değil aynı zamanda insanları bilgilendirmek, eğlendirmek ve ilham vermektir. Bu sayede sahip olunan markayı daha da ön sıralara çıkabilir ve böylelikle kendi marka değerinizi oluşturabilirsiniz. İçerik türlerine örnek vermek gerekirse bunlar blog yazıları, Youtube videoları, rehberler, e kitaplar, podcastler, sosyal medya gönderileri gibi unsurlardır. İçerik pazarlaması günümüzün önemli unsurlarından birisidir bu nedenle iyi tanımak gerekir. İşte içerik pazarlaması yapılırken en sık yapılan 3 hatayı sizler için araştırdık...

Hedef Kitleyi Tanımadan İçerik Üretmek

İçerik pazarlamasında en sık yapılan hatalardan birisi içerikler herkese hitap edecek şekilde üretilir ama kimseye gerçekten ulaşamaz. Çözüm olarak ise hedef kullanıcı profili oluşturmaktır ve oluşturarak kitlenin ilgi alanlarını, sorunlarını iyi anlamaktır.

Sadece Satış Odaklı İçerikler Üretmek

Satış yapıyor olsanız dahi sadece satış odaklı içerikler üretmek sizleri takip eden kişilerde bir soğukluk meydana getirir. Bu nedenle satışlarınızı blog yazılarıyla, Youtube videoları ile desteklemelisiniz. Bu anlamda içerik pazarlaması yapılırken sadece satış odaklı içerikler üretmek yerine farklı tarzda, hedef kitleye hitap edebilecek içerikler de üretmek gerekir.

Tutarsız ve Plansız Yayın Yapmak

İçerik pazarlamasında en sık yapılan hata türlerinden birisi de belirli bir strateji veya takvim olmadan içerik paylaşmaktır. İçerik takvimi oluşturmak ve belirli bir frekansta paylaşım yapmak her zaman daha faydalıdır. Örneğin haftada 2 blog, her salı instagram veya ayda bir Youtube videosu gibi.