Özge Demirci'nin 2019'da 1.000 dolar sermaye ile başlattığı girişimi, kısa sürede kozmetik sektöründe parlıyor. Bilgisayar ve yazıcı ile başlayan bu heyecan verici serüven, stratejik adımlar ve inovasyonla dolu bir başarı hikayesine dönüştü.
Pazaryerlerinde (Trendyol, Hepsiburada, Amazon ve uluslararası pazaryerleri gibi) mağazalarını açarak toptancılardan tedarik ettikleri kozmetik ürünleri müşterilerle buluşturan şirket, evde paketleme ve özenli gönderimle müşteri memnuniyetini merkeze aldı. 2020'deki pandemi, online satışlarını artırarak şirketin büyümesine ivme kazandırdı.
Firma, başarılarını daha da pekiştirerek saç serumu ürününü piyasaya sürdü ve yurt içinde ve yurt dışındaki pazaryerlerinde geniş bir kitleye ulaştı. 2023 yılında kozmetik perakende mağazasını açarak büyümesini sürdürdü.





