n
n n
n n Mersin İdman Yurdu beraberliği taraftarların beyninde havlu attırmış.
n n ‘Biz kaybettik, bari Orduspor kazansın’ düşüncesi adeta herkeste hakimdi.
n n Saha içi hariç.
n n Tribünlerdeki taraftarlar, birbirlerine jest yaptı.
n n ‘En büyük Ordu, en büyük Samsun’ diyerek.
n n Tezahüratlarla inlettiler, alkışlarla renklendirdiler 19 Eylül Stadyumu’nu.
n n Samsunspor hedef koymuş beraberliğe.
n n Orduspor ise belirlediği galibiyet hedefine beceriksizliği ile ulaşamadı.
n n Samsunspor müsait pozisyonda atamadı, atmak istemezcesine.
n n Orduspor bir türlü atamadı.
n n Olmayınca olmuyor dedirtircesine.
n n Balıkesirspor’un yenilmesi, Ankaraspor’un berabere kalması avantajı anons edildi.
n n ‘Fırsattan yararlanın’ dercesine.
n n Samsunspor adeta beraberliğe diretti.
n n Orduspor çırpınsa da gol bulamadı.
n n Orduspor’un birçok kez penaltı arayışları oldu.
n n Aldatmaya yönelik olması nedeniyle sarı karta da yol açtı.
n n Kısacası gerek Samsunspor ve gerekse Orduspor kalesi mühürlenmişti sanki.
n n Bir türlü gol olmadı.
n n Özellikle Orduspor büyük bir avantajdan oldu.
n n Samsunspor ise yinelenmesi muhtemel umutlardan.
n n Ankaraspor’un Adana’da berabere kalışı, Balıkesirspor’un Karşıyaka’ya yenilmesiyle bir puan dahi Orduspor için ilaç oldu.
n n Önümüzde üç maç var.
n n Avantaj Orduspor’dan yana.
n n Samsunspor umutlarını Play-Off’a bağladı.
n n Bu duruma umulmadık maçların neticeleri neden oldu.
n n Kendi düşen ağlamaz.
n n Ağlamaz ama ağlatmaya hakkı var mı?
n n Bence yok.
n n 18 maçlık yenilmezlik sadece buna yeterli oldu.
n n Fazlası bence cömertçe harcandı.
n n Her neyse; buna da şükür.
n n Temennimiz Süper Lig e yükselecek üçüncü takımın Samsunspor olması.
n n Haydi hayırlısı.
n n
n n
n
